Ajujahi konkursile saadeti üle 300 idee

03.11.2010

Miljonikroonise auhinnafondiga ettevõtluskonkursile Ajujaht laekus tähtajaks 306 ideed 201 meeskonnalt.

Võistluse korraldajate kinnitusel saadeti kõige enam ideid infotehnoloogia valdkonnast. Näiteks digitaalsed liiklusmärgid, mis suhtlevad auto spidomeetriga ja takistavad lubatust kiiremini sõitmast. Palju ideid laekus ka tööstuse, sotsiaalse ettevõtluse ja loomemajanduse valdkonnast. Näiteks päikeseenergial töötavad LED-valgustusega tänavasildid või I Love Estonia nimeline rõivabränd.

Ajujahi toetaja, Tartu abilinnapea Karin Jaansoni sõnul on tänavu Ajujahile kandideerivate äriideede kvaliteet väga hea. “Ühtlaselt tugevate projektide seast järgmisesse hindamisvooru edasipääsejate eristamine on tõeline väljakutse,“ ütles Jaanson.

Eelhindamisest pääsevad edasi 100 tugevamat ideed, mille meeskondadel on võimalus esitleda oma plaane laiendatud, 13-liikmelisele žüriile. Edasi selgitatakse 20 silmapaistvamat ideed, mis osalevad mentorite käe all Ajujahi kolmekuulises koolitusprogrammis. Maikuus selguvad konkursi võitjad, kelle vahel jagatakse 1 miljoni krooni suurune auhinnafond.

Ettevõtluskonkursi Ajujaht eesmärk on aidata noori uuenduslike ettevõtete loomisel. Konkursi ellukutsuja on Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus. Võistluse korraldamist rahastatakse Euroopa Sotsiaalfondi ettevõtlusteadlikkuse programmi raames. Miljonikroonise auhinnafondi panevad kokku Eesti edumeelsed ettevõtted ja organisatsioonid: SEB, Skype, Ülemiste City, Eesti Arengufond, Tehnopol, Tartu Teaduspark, Tallinna Ettevõtlusamet, Tartu linn, Heateo Sihtasutus, Webmedia, Nasdaq OMX Tallinn, Tervise Paradiis, British Council, Kredex. Ajujahi aitavad ellu viia BDA Consulting, Invent Baltics ja Connect Eesti.

Lisainfo:
Lo Rihvk, BDA Consulting partner/Ajujahi projektijuht
Tel: 51 15 625; E-post: [email protected]