Teie arvamus on meile tähtis.

Tagasiside aitab meil muuta teenindust paremaks.

Saatja nimi
Saatja e-post
Teade
* Kõik lahtrid peavad olema täidetud.
Täname tagasiside eest!

Saada vihje!

Ootame Teie vihjeid võimalike rikkumiste, pettuste, korruptsiooni ning eetikaalaste rikkumiste kohta.

Tegemist on anonüümse vihjega.

Teade
* Kõik lahtrid peavad olema täidetud.
Täname vihje eest!



11.03.2011

Tallinna linn käivitas projekti „Fassaadid korda“

1. veebruaril 2011 algas Tallinna linnaosavalitsustes taotluste vastuvõtmine Tallinna linna abipaketi raames käivitunud projektis "Fassaadid korda" osalemiseks. Projektiga toetatakse ühistuid korterelamu renoveerimislaenu taotlemisel vajaliku omafinantseeringu katmisel.

Renoveerimislaenu sihtgrupp on enne 1993. aastat ehitatud korterelamud, millele on koostatud energiaaudit. Toetust antakse kuni 10% ulatuses ühistu taotletavast korterelamu renoveerimislaenu summast, kuid mitte rohkem kui 19 173 eurot aastas.

Toetuse taotlejale ja taotlusele esitatavad nõuded:
 

  • Toetuse taotleja peab olema registreeritud mittetulundusühingute ja sihtasutuste registris vähemalt kuus kuud enne taotluse esitamist ning vastama Krediidi ja Ekspordi Garanteerimise Sihtasutus KredEx (www.kredex.ee) laenutingimustele.
  • Toetuse taotlejal ei tohi olla IBRD laenu tasumise võlgnevust AS Tallinna Küte ees.
  • Taotluse koosseisus esitab toetuse taotleja kahes eksemplaris järgmised dokumendid:
    1) vormikohane toetuse avaldus omafinantseeringu katmiseks, rekonstrueerimistööde lühikirjeldus, eelarve ja ajakava ja seda toetavad dokumendid;
    2) taotluse esitaja esindaja isikut tõendava dokumendi koopia ja seadusjärgse esindusõiguseta isiku puhul volikiri;
    3) eelmise majandusaasta bilanss ja tulude-kulude aruanne, jooksva aasta majandamiskava;
    4) väljavõte ühistu üldkoosoleku otsusest, mis sisaldab otsust elamu rekonstrueerimise ja energiasäästlikkuse suurendamise kavatsuse ning korterelamu renoveerimislaenu taotlemise kohta ning muude projekti võimalike finantseerimisallikate kasutamise ja kaasamise kohta;
    5) energiaaudit;
    6) kinnistusraamatu väljavõte (ehitise kui vallasasja puhul Riikliku ehitisregistri väljavõte) korterite omanike kohta;
    7) taotleja esindaja allkirjastatud kaaskiri, milles on märgitud taotleja nimi, registrikood ning üleantavate taotluse koosseisu kuuluvate dokumentide loetelu.

Taotlusi võetakse vastu linnaosavalitsustes alates 1. veebruarist esmaspäeviti kell 15.00-18.00 ja neljapäeviti 10.00-12.00.

Täiendavat infot projekti kohta saab aadressilt www.tallinn.ee/fassaadidkorda

 

kredex.ee kasutab küpsiseid. Veebilehe sirvimist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega.

Rohkem infot. Sain aru.