Teie arvamus on meile tähtis.

Tagasiside aitab meil muuta teenindust paremaks.

Saatja nimi
Saatja e-post
Teade
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748495051525354555657585960616263646566676869707172737475767778798081828384858687888990919293949596979899 + 123456789 = ?

Palun sisestage matemaatilise tehte tulemus.

* Kõik lahtrid peavad olema täidetud.
Täname tagasiside eest!



13.04.2016

KredExi kliendid on rahul nii teenuste kui teenindusega

 

Juba kuuendat korda viis KredEx läbi uuringu, mille eesmärgiks oli välja selgitada KredExi ja KredEx Krediidikindlustuse teenuste tuntus, asutuste maine ja klientide rahulolu teenustega. Seekordne uuring viidi läbi koostöös Turu-uuringute AS-iga. Kokku osales uuringus 544 ettevõtjat, kellest umbes pooled olid KredExi ja KredEx Krediidikindlustuse kliendid.
Tulemustest selgus, et hinnangud teenustele on üle ootuste head. Pea kõik kliendid (98%) leidsid, et osutatud teenus vastab nende vajadustele, hind on aktsepteeritav (80%) ning, et taotlemine on lihtne (88%) ja vastuse saamine võtab vähe aega (82%).
KredExi klienditeenindusega on rahul 81% klientidest, rahulolematuid on vaid 1% ning hinnangut ei osanud anda 18% vastanutest. Keskmisest rohkem on rahul kauem kui viis aastat tegutsenud ettevõtete esindajad (91%). Enam iseloomustavad kliendid KredExit kui usaldusväärset, teenindusvalmit, asjatundlikku ning avatud koostööpartnerit. Sarnane pilt joonistub ka mitte-klientide vastustest.
Rahulolevad on ka KredEx Krediidikindlustuse kliendid. Kõigi teenust puudutavate teguritega: hind, vastavus vajadustele, tingimuste arusaadavus, taotlusele vastamise kiirus ja lepingu sõlmimise protsess, oli rahul vähemalt 82% klientidest. Üldist rahulolu peegeldab ka asjaolu, et Krediidikindlustuse klientidest 82% tunneb huvi teenuse kasutamise vastu ka edaspidi.
Infoallikana eelistavad mitte-kliendid peamiselt KredExi kodulehte, mille külastatavus on kahe aastaga märgatavalt suurenenud. Kliendid eelistavad otsekontakti asutuse töötajaga, ent ka kodulehe kasutus on võrreldes eelmise korraga klientide seas kasvanud 25%.
SA KredExi üldine tuntus on 69%, mis on küll pisut madalam eelmisel korral saadud tulemusest, ent arvestades muutuseid uuringu ülesehituses, võib seda pidada veelgi täpsemaks. Tuntus on suurim töötleva tööstuse valdkonnas (81%). KredEx Krediidikindlustuse tuntus on kõrgeim eksportivate ettevõtete seas (51%).

  • 30. november 2016

    Osale veebiseminaril "Uutele turgudele minek ja selle finantseerimine"

    26. jaanuaril 2017 toimub Äripäeva portaali pollumajandus.ee veebiseminar kus räägitakse põllumajandustootja vaatevinklist, miks on meil järjest suurenev vajadus välisturgudele minna, millised on peamised riskid ja senised kogemused....

  • 22. november 2016

    Sajad kooliõpilased käisid kodukandi ettevõtetes karjääriretkedel

    Lõppes KredExi karjääriretkede nädal, mille käigus külastasid rohkem kui 240 lõpuklasside õpilast üheksas maakonnas oma piirkonna ettevõtteid. Karjääriretkede eesmärk on tutvustada noortele karjäärivõimalusi kodukandis. ...

  • 16. november 2016

    Vikerraadio saates Kindlustustarkus tutvustati krediidikindlustust

    Sel sügisel jagab Vikerraadio koostöös Eesti Kindlustusseltside Liiduga nõuandeid, mida silmas pidada, kui kaalute otsust võtta kindlustus või mitte. 15 saate jooksul annavad näpunäiteid, selgitavad tähtsamaid momente ning hoiatavad...

  • 15. november 2016

    Sel nädalal viib KredEx karjääriretkedele 240 õpilast

    Homsest nädala lõpuni kestvatele KredExi korraldatavatele karjääriretkedele sõidab paarsada 9.-12. klasside õpilast kokku üheksast maakonnast. Iga piirkonna õpilased viiakse tutvuma kodukandi põnevamate ettevõtetega, et viia noored...

  • 14. november 2016

    Swedbank väljastab eluasemelaenu KredExi käendusel

    Alates 14. novembrist 2016 hakkas Swedbank väljastama eluasemelaenu ka KredExi käendusel. Väiksema omafinantseeringuga eluasemelaen muudab kodu ostmise nüüd kättesaadavamaks ka Swedbanki klientidele. „Eluasemelaenu käendus annab...