Teie arvamus on meile tähtis.

Tagasiside aitab meil muuta teenindust paremaks.

Saatja nimi
Saatja e-post
Teade
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748495051525354555657585960616263646566676869707172737475767778798081828384858687888990919293949596979899 + 123456789 = ?

Palun sisestage matemaatilise tehte tulemus.

* Kõik lahtrid peavad olema täidetud.
Täname tagasiside eest!



27.01.2017

KredEx Krediidikindlustus kutsub ettevõtteid Eesti brändi tööriistu katsetama

Eesti brändi edendamiseks loodud nn tööriistakast on justkui osa meeskonnamängust - keskkaitsjad on oma töö ära teinud ning nüüd tuleb palliga edasi tormata ja püüda see väravasse lüüa, leiab KredEx Krediidikindlustuse juht Meelis Tambla.

Ekspordiga tegelevate Eesti ettevõtete koostööpartnerina näeb Tambla, et nn brändrahnu teema on küll palju kõneainet tekitanud ja eriarvamusi esile toonud, kuid nende seast ei paista välja, kas Eesti ettevõtjad ise on saanud ka lahendustega lähemalt tutvuda. Samas on just Eesti eksportijad Eesti brändi töövahendite peamiseks sihtrühmaks, mistõttu on KredEx Krediidikindlustus otsustanud korraldada töötoa, et ettevõtted saaksid küsida ja nn tööriistakasti praktikas järele proovida.

“Meil on tuhandeid ettevõtteid, kes püüavad leida iga päev parimaid lahendusi oma ettevõtte, toodete ja teenuste tutvustamiseks välisriikides. Just nemad oleksid kaasajastatud Eesti brändi ühed peamised kasutajad, kellega koos oleks tarvis uuele tööriistakastile otsa vaadata ja leida parimad viisid, kas ja kuidas nn brändrahn enda kasuks tööle panna,” selgitas Tambla.

Selleks, et esitletud brändilahendusi praktikas järgi proovida, kutsub KredEx Krediidikindlustus Eesti eksportijaid töötuppa, mida juhib Eesti Disainimeeskonna juht Alari Orav. “Töötoa käigus püüame leida vastused küsimustele, kuidas saab eksportija Eesti brändi abil oma sõnumeid võimendada, ja proovime järele, kuidas töötavad Eesti brändi materjalide jaoks loodud veebiplatvormid,” selgitas Orav ning lisas, et töötoa käigus valmivad ka praktilised lahendused tänastele eksportijatele.

Praktiline töötuba “Brändrahnud praktikas - mida neist minu ettevõttele kasu on?” toimub 17. veebruaril 10.00-13.30 Tallinnas. Ettevõtetel on võimalik vabade kohtade olemasolul töötoast osa võtta - selleks tuleb anda oma huvist märku aadressil krediidikindlustus at kredex dot ee.

KredEx Krediidikindlustuse eesmärk on kohalike ettevõtjate konkurentsivõime tõstmine ja ekspordipotentsiaali suurendamine kaasaegse ja paindliku krediidikindlustusteenuse pakkumise kaudu.

  • 14. september 2017

    Euroopa ekspordikrediidi spetsialistid saavad kokku Eestis

    KredEx Krediidikindlustus võõrustab täna koostöös Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumiga Euroopa Liidu Nõukogu ekspordikrediidi töörühma, mis arutab Euroopa Liidu kaubanduspoliitika ja konkurentsi küsimusi. Täna Tallinnas...

  • 06. september 2017

    Ettevõtlikkus Kooli innustab ettevõtjaid taas õpilastele oma lugu rääkima

    Eesti ettevõtjad ja tippjuhid külastavad kesk- ja kutsekoole ettevõtlusnädalal, 2.-6. oktoobril, et julgustada noori õppureid mõtlema ettevõtlikult. Ettevõtjatel ja koolidel on võimalus end kirja panna veebilehel www.mystory.ee ....

  • 05. september 2017

    Koostööprogramm Level11 alustab tegevust

    28. septembril toimub Lutheri ärimajas Level11 avaüritus. Level11 toob kokku Eesti suured, keskmised ja startup-ettevõtted, et koos saavutada uus tase innovatsioonis. Programmi raames toimuvad ühised seminarid, ettevõtete külastused,...

  • 01. september 2017

    Omavalitsused saavad 1. novembrist taotleda toetust üürielamute ehitamiseks

    Kohalikud omavalitsused, kes on huvitatud riigi toel elamufondi arendamisest, saavad alates novembrist KredExilt selleks toetust taotleda. Kokku panustab riik üürielamute arendamisse kolme aasta jooksul enam kui 60 mln eurot, millest 2,5 mln...