Teie arvamus on meile tähtis.

Tagasiside aitab meil muuta teenindust paremaks.

Saatja nimi
Saatja e-post
Teade
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748495051525354555657585960616263646566676869707172737475767778798081828384858687888990919293949596979899 + 123456789 = ?

Palun sisestage matemaatilise tehte tulemus.

* Kõik lahtrid peavad olema täidetud.
Täname tagasiside eest!



Klientide rahulolu - kiitus mis kannustab ja kohustab

Juba kuuendat korda viis KredEx läbi uuringu, mille eesmärgiks oli välja selgitada KredExi ja KredEx Krediidikindlustuse teenuste tuntus, asutuste maine ja klientide rahulolu teenustega. Seekordne uuring viidi läbi koostöös Turu-uuringute AS-iga. Kokku osales uuringus 544 ettevõtjat, kellest umbes pooled olid KredExi ja KredEx Krediidikindlustuse kliendid.

Tulemustest selgus, et pea kõik meie kliendid (98%) leidsid, et osutatud teenus vastab nende vajadustele, hind on aktsepteeritav (80%) ning, et taotlemine on lihtne (88%) ja vastuse saamine võtab vähe aega (82%).

KredExi klienditeenindusega on rahul 81% klientidest, rahulolematuid on vaid 1% ning hinnangut ei osanud anda 18% vastanutest. Keskmisest rohkem on rahul kauem kui viis aastat tegutsenud ettevõtete esindajad (91%). Enam iseloomustavad kliendid KredExit kui usaldusväärset, teenindusvalmit, asjatundlikku ning avatud koostööpartnerit. Sarnane pilt joonistub ka mitte-klientide vastustest.

Rahulolevad on ka KredEx Krediidikindlustuse kliendid. Kõigi teenust puudutavate teguritega: hind, vastavus vajadustele, tingimuste arusaadavus, taotlusele vastamise kiirus ja lepingu sõlmimise protsess, oli rahul vähemalt 82% klientidest. Üldist rahulolu peegeldab ka asjaolu, et Krediidikindlustuse klientidest 82% tunneb huvi teenuse kasutamise vastu ka edaspidi.

SA KredExi üldine tuntus on 69%. Tuntus on suurim töötleva tööstuse valdkonnas (81%). KredEx Krediidikindlustuse tuntus on kõrgeim eksportivate ettevõtete seas (51%).
Mõistagi mõjub klientide rahulolu meelitavalt, ent samas kohustab ja motiveerib see jätkama valitud kursil, et tulemust veelgi parandada.